Ik was onlangs vrijwilligerswerk bij de triatlon van een kind, waarbij de jongste deelnemers drie en de oudste 12 waren. Ik had deze geweldige kans om op de bodem van een heuvel te zijn, waarin ik het verschil kon zien tussen de antwoorden van het kind (de meeste mondeling ) voorafgaand aan de heuvel. Ik was ook in staat om te zien hoe de ouders reageerden op hun kinderen die de heuvel opklommen. De jongere kinderen uitten hardop hun geloof in zichzelf en zeiden uitspraken als: "Je hebt dit!" "Je bent sterk en stoer". Hoe ouder de kinderen, hoe minder waarschijnlijk ze waren om hardop te vocaliseren hoe ze zich voelden tijdens de race, en als ze ook gebeurden, leek hun reactie negatiever en ontmoedigend. Verder leken de ouders van de oudere kinderen minder bemoedigend te zijn voor de kracht van hun kind en in plaats Adidas Stan Smith Femme daarvan meer gericht op hun kind dat de persoon voor hen versloeg.
Ik voelde me zo aangemoedigd door de jongere kinderen en wilde ze voor moeilijke tijden in mijn zak stoppen! Ik wil mijn eigen persoonlijke cheerleader! Aan de andere kant was het hartverscheurend om te zien hoe de passie van de sport uit de oudere kinderen werd gehaald. Wat gebeurt er met ons waarin de activiteiten die ons de meeste vreugde brengen ook ons ??de meeste pijn kunnen bezorgen?
Wanneer was de laatste keer dat je jezelf aanmoedigde voor een zware training of tijdens een moeilijk moment? Ik wil wedden dat je eerder zult juichen als je het geweldig doet en niet als je het moeilijk hebt. We zijn opgegroeid in een periode die geen negatieve zelfpraat normaliseert of bespreekt. Deze ervaring zette me aan het denken aan mijn eigen innerlijke criticus en Nike Cortez Damen of ik me kon herinneren wanneer mijn zelfpraat veranderde van positief naar negatief.
Was het de externe druk, hoe volwassenen tegen mij, de maatschappij, mezelf of een andere factor spraken die deze lange lijn van negatieve praat begonnen in plaats van een cheerleader te zijn? Ik weet niet zeker of het net zoveel uitmaakt als ik deze relatie heb gecre?erd met mijn innerlijke criticus die negatief en gemeen is. Zodra die negatieve stemmen beginnen, nodig ik ze uit en geef ze meer brandstof in plaats van medeleven. En ik begin echt boos te worden. Ik sta mezelf toe MIJ op deze manier te behandelen. Ik zou me door niemand anders slecht laten behandelen, dus waarom blijf ik mezelf permitteren om misbruik te maken?
Het punt is, we hebben allemaal die innerlijke critici die naar voren komen wanneer we worstelen tijdens een race / Adidas Superstar Damen hardloop of hard moment. Dat innerlijke kritieke doel is om ons op onze knie?n te brengen en ons onze zelfvervullende profetie te laten spelen. Uiteindelijk horen die stemmen bij het menszijn! De meesten van ons zien de stemmen van een afzonderlijk deel van hun identiteit niet en luisteren in plaats daarvan naar de negativiteit. De meesten hebben niet geleerd die stemmen uit te dagen en zijn in plaats daarvan lid geworden van het negatieve geklets waardoor ze zich nog slechter voelen. Dit kan bijdragen aan de cyclus van gevoelloos en niet in staat zijn. Het verbazingwekkende is, net zoals we onze loopspieren kunnen laten groeien, kunnen we ook spierkracht in onze hersenen veranderen en ontwikkelen. Daarom kan de manier waarop je op die innerlijke criticus reageert, veranderen en zich aanpassen door oefening (hoe cool is dat?!)Nike Air Zoom Pegasus 32 Mujer .
De afgelopen maanden heb ik de belofte gedaan om te stoppen mezelf in elkaar te slaan als die innerlijke criticus opduikt. In plaats van deel te nemen aan de strijd tegen mezelf, ga ik het gebruiken als een tijd om meer medelevend, nieuwsgierig en kwetsbaar te zijn. Ik weet dat ik het tijdens uitdagende momenten in het verleden vaak gebruik als een manier om me niet goed genoeg, sterk genoeg of waardig te voelen. Kijken naar die kinderen die meededen aan de triatlon veranderde iets voor mij. Het leven is zwaar en ik weiger de samenleving, een ras of iets anders te laten vertellen hoe ik mezelf zou moeten voelen. Ik ga mijn pad bepalen en ik ga reageren met empowerment in plaats van een gevoel van falen. Ik weet dat die negatieve gedachten zullen blijken, en ik zal oefenen anders te reageren met mijn positieve cheerleader die Nike Internationalist Damende geest Nike Air Vapormax Mujer stuurt.