ModernMusic.de

trotze sogar meinen eigenen

#1 von Banning , 19.12.2019 09:55

Om eerlijk te zijn, Adidas Eqt Support Adv Donna ben ik tegenwoordig niet veel aan het rennen. En om eerlijk te zijn, ik weet niet zeker wat ik ervan vind. Elke keer als ik mijn cadans oppak en de paden raak, voel ik een niveau van rauwheid en kwetsbaarheid dat alleen maar de holte overdrijft van het missen van mijn stiefmoeder. In plaats daarvan merk ik dat ik de paden loop of ga voor super-duper-duper korte uitstapjes in de buurt van huis. Ik weet dat het parcours er altijd voor me zal zijn, maar ik wil de ruimte waar ik nu ben eren. Ik wil niet door, met of uit deze herinneringen rennen.

Als je mijn blog al een tijdje volgt, weet je dat ik af en toe gezegend ben met de mogelijkheid om professionele hardlopers en Olympische atleten te interviewen. Ik heb met je de gedachten gedeeld van enkele Nike Air Presto Hombre behoorlijk ongelooflijke atleten, maar ik ben echt uitgekeken naar wat een jaarlijks interview Nike Air Max 90 Femme is geworden met Kara Goucher, een tweevoudige Olympische atleet. Kara heeft de afgelopen jaren een ongelooflijke reis gehad, met hoge en lage dieptepunten, maar door dit alles heeft zich gedragen met klasse en een schijnbaar peilloze kracht.

Dus om de jaarlijkse traditie voort te zetten, nam ik contact op met Kara om haar te vragen naar haar afgelopen jaar, haar huidige gezondheid, haar toekomstige loopplannen en haar gedachten over een aantal verdergaande kwesties waarmee de atletische gemeenschap en het land als geheel te maken hebben. Veel plezier en zorg ervoor dat je wat liefde en vragen voor Kara achterlaat in de reacties hieronder.

Het is een tijdje geleden dat we voor het laatst spraken. Hoe was het met je? Hoe was de rest van www.paragraphen-lounge.de je 2016?

2016 was voor mij een moeilijk jaar voor mijn carrière, maar ook voor mijn gezin. Nadat www.haarmaeleon.de ik het Olympische Marathon Team op één Nike Air Pegasus 83 Femme plek had gemist, richtte ik me op het maken van het Olympische Team op de 10.000 meter. Helaas heb ik in april mijn knie aangepast en in mei wist ik dat ik niet competitief genoeg zou kunnen zijn om een ??kans op het team te maken. Ik werd een keer geopereerd en daarna nog een en het was een lang en langzaam herstel ... het langste herstel dat ik ooit heb gehad in mijn 26 jaar hardlopen. Het was een behoorlijke uitdaging en mentaal was het heel moeilijk. Maar ik ben nu gezond en tart zelfs mijn eigen chirurgenkansen! Ik ben erg blij om vooruit te komen!

Wat mijn familie betreft was 2016 een geweldig jaar. We namen veel kleine uitstapjes en avonturen en brachten wat goede kwaliteitstijd samen Nike Air Max Thea Mujer door. Ik heb een groot deel van de tijd in Minnesota doorgebracht in de zomer - iets dat ik in vele jaren niet heb kunnen doen.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

NEW YORK -- Zack Wheeler learned a couple things Sunday. [url=https://www.cheapknicks.com/1501x-elfrid-payton-jersey-knicks.htm
lecteurs comment eux aussi

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz