ModernMusic.de

sono uniti al divertimento

#1 von Banning , 11.12.2019 09:17

Vorm of functie - wat is het belangrijkst als het gaat om de hardloopset? Voor mij is het functie, maar dat komt vooral omdat ik er een puinhoop uit zie, wat ik ook draag na 15 mijl door modder te rennen, maar zolang ik warm ben en geen blaren heb, zal ik niet klagen. Maar als je me zou vertellen dat ik zowel vorm als functie zou kunnen hebben, zou ik blij zijn en je dan sceptisch vragen hoeveel het zou kosten.

Twee items vallen me echter onlangs op vanwege hun ontwerp. Eerst de Adidas Zx Flux Mujer Reebok Zigtech-schoenen. Ze zeggen: "Het unieke geometrische ontwerp van de lichtgewicht schuimzool van de Zigtech absorbeert de impact van de hielaanslag en brengt de energie over de lengte van de zool over. Dit stuwt je vooruit, bevordert een soepele teen-off en is ontworpen om energie terug te geven aan je benen en om spiervermoeidheid op je schenen te verminderen. ”Maar ze zien er een beetje grappig uit. Als ik deze bezit, zou ik modderige plassen zoeken om ze snel scherp te verbergen.

Ondertussen werd de Nike + SportWatch GPS onthuld in januari (in april). Dit is een serieus knap horloge dat me reden geeft om te overwegen vals te spelen op mijn Garmin. Natuurlijk is mijn Garmin Forerunner leuk genoeg, het is betrouwbaar en wordt overal mee naartoe genomen - maar we zijn al lang samen en staren er niet naar en denken: hoe Adidas Zx 750 Damen gelukkig ben ik om te gaan hardlopen met dat meer? Geef het toe - u wilt het ook!

Dit weekend heb ik veel gelezen over Stefaan Engels. Als je nog nooit van hem hebt gehoord, ben ik er zeker van dat hij in elk hardloopgerelateerd tijdschrift zal zijn zodra hij 365 365 marathons loopt gedurende 365 opeenvolgende dagen. Dat is 9.569 mijl - of ongeveer twee keer de lengte van Afrika. Stel je voor dat je op het puntje van Zuid-Afrika bent en denkt: "Ik moet naar Tunesi? gaan", maar in plaats van een vliegtuig te nemen, rende je. En toen je daar aankwam, in plaats van te stoppen, rende je weer naar huis alleen voor de lol. Dat is zo ongeveer wat Stefaan deed, behalve dat het waarschijnlijk niet zo heet was als Afrika en dat er niet zoveel risico was om door een leeuw te worden opgegeten, maar je snapt het wel.

Hij voltooide een race Nike Air Max 90 Homme per dag in zeven landen: Spanje, Portugal, Belgi?, Canada, Mexico, het VK en de VS. Hij zegt dat de sleutel tot zijn succes lag in een ‘langzaam’ tempo - hij nam gemiddeld 4 uur per marathon en deed zijn snelste race in 2 uur en 56 minuten. Dat is behoorlijk indrukwekkend en helemaal niet traag in mijn boek.

Toeval of niet, dan dat Dean Karnazes - de ultramarathonman - heeft aangekondigd dat hij naar de VS zal rennen om zwaarlijvigheid te bestrijden. Niet zijn zwaarlijvigheid, hij is al behoorlijk afgesneden van al het rennen, maar algemene zwaarlijvigheid onder Amerikanen.

Karnazes zal bijna 3.000 mijl rennen, gemiddeld 40-50 mijl per dag. Vanuit Californi? gaat hij dwars door het zuidwesten door Arizona en New Mexico op weg naar het hart van Amerika. Nadat hij door Kansas, Missouri, Indianapolis en Ohio is gerend, gaat hij Nike Internationalist Damen naar de hoofdstad van het land en reist vervolgens naar het noorden door Maryland en Pennsylvania, voordat hij zijn reis medio mei voltooit wanneer hij New York City tegenkomt. Als je in de VS bent, kun je de ochtend van Karnazes altijd volgen op Regis en Kelly. Ik weet zeker dat de rest van ons het op YouTube kan vinden.

Dus morgen, wanneer ik op pad ga voor mijn speed workout in het donker, denk ik aan deze jongens, heb ik iets minder medelijden met mezelf en zuig ik het op. En dan ga ik mijn eigen ultra plannen.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


RE: sono uniti al divertimento

#2 von priscamelda , 11.12.2019 10:13

Getting Online Essay Help Services from the writing firm is convenient for you since these Custom Online Essay Writing Services hire qualified Best Online Essay Writers.
https://researchpapers247.com/online-essay-writing/

priscamelda  
priscamelda
Beiträge: 14
Registriert am: 11.12.2019


RE: sono uniti al divertimento

#3 von priscamelda , 11.12.2019 10:14

Our custom writing team work collectively to complete Custom Assignment Writing Services as they offer the best College Assignment Writing Services and Online Assignment Writing Help.
https://researchpapers247.com/assignment-writing-services-2/

priscamelda  
priscamelda
Beiträge: 14
Registriert am: 11.12.2019


   

Lewis a ensuite trouv
which ended in a dispute

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz